Subject: Laserite kasutamine Kõu festivalil Rõuge vallas Vana-Roosa külas Mäeotsa talus 8-10.08.2025
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 10:15:32 +0300

Tere!

Saadan kooskõlastuse valgusseadmete kasutamiseks (lisatud) vastavalt Teie
poolt esitatud taotlusele.

Lugupidamisega,

Tanel Kulbas

Vaneminspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Mobiil: 5826 7717; 510 7254

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

From: Kullar Laiapea <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Friday, August 1, 2025 2:54 PM
To: Tanel Kulbas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kea Toi
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; info
transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Laserite kasutamine Kõu festivalil Rõuge vallas Vana-Roosa külas
Mäeotsa talus 8-10.08.2025

Tere!

Kuidas läheb?

                Sooviksime kooskõlastust laserite kasutamiseks Kõu
festivalil Rõuge vallas Vana-Roosa külas Mäeotsa talus 8-10.08.2025
järgmistel ajavahemikel

                Sisuliselt eelmise aasta kordus....

- 06.08 kell 23.00 – 02.00 07.08 (laserite paigaldus ja testimine)

Sisuliselt on plaanis lasta laseriga kujutisi üle jõe asuvale metsale ja
selle testi ajal kiiri tegelikult õhuruumi eriti ei läheks

- 08.08 kell 21.00 – 04.00 09.08 (Festival)

                               - 09.08 kell 21.00 – 04.00 10.08 (Festival)

                15 W Laserite põhisuunad edelasse. 30 W laserite põhisuund
idakagusse. Joonis manuses.

Kasutatavad seadmed:

a.	OPTLaser PD 15000 (joonisel oranziga) – max võimsus 15 W. Kiire
läbimõõt laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame
tõusunurgaga max 30 kraadi, põhisuund edelasse
b.	OPTLaser WP 30000 – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt laserist
väljumisel 4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max 20
kraadi, põhisuund idakagusse.

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , Siim Sareal,
56976790

Ürituse korraldaja: Festival KÕU MTÜ, [email-masked]
<mailto:[email-masked]> , Markus Truup, 56491593

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487